8 Eylül 2012 Cumartesi

Supernatural’un Dean Winchester’ı Jensen Ackles’ın The People dergisine verdiği bir röportaj’dan kadınlara erkeği etkilemenin yolları hakkında hiçbir yerde bulamayacağınız sırlar.

The People: Birlikte olacağın kadında olmazsa olmaz özellik nedir?

Jensen Ackles: Ben ve bütün erkekler (tanıdıklarım J) esprilerini anlayan ve gülen kadınları çok çekici bulurlar. Evet, bir kadında benim açımdan olmazsa olmaz özellik espri anlayışıdır.

The People: Bir kızın giyebileceği en seksi şey nedir sence?

Jensen Ackles: Ben spor tarzda giyinen kızları severim. Yani dar bir blue-jean ve kısa kolsuz dar bir t-shirt bana süper seksi geliyor. Ama benim en seksi bulduğum, gördüğüm zaman – aman tanrım- diye içimden geçirdiğim giysi dar bir boxer iç çamaşırıdır. Yanlış anlamayın, g-string’ler iyidir-fakat sadece küçük ve yeterince yeri kaplıyorlar.

Sen de erkeği mıknatıs gibi kendine çekmeyi ve kadınların %98'inin bilmediği sırları öğrenmek istersen www.erkekleribastancikarma.com'u ziyaret etmeni tavsiye ederim.


Tagged: , , , ,

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Real Time Web Analytics